Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

fredag 21 januari 2011

Gomorron alla vänner.
Idag e jag så glad.Dels för att de e Fredag men oxå för att de har gått så bra med den nya maten.Har inte varit några som helst problem.till o med gubben tycker de är gott..=O) Ska ha väg o mätdagen på Fredagar men inte idag eftersom jag ju började för 2 dagar sen bara.de kan ju inte ha hänt nåt på sååå kort tid skulle jag tro..haha..

Sen måste jag bara få tala om att dom gillar mej jättemycket på jobbet..jag var på möte i onsdags o då blev de bestämt att jag skulle få bli ansvarig för kläder o skor..såå kul tycker jag att de är.En stor grej för mej.Ska oxå börja jobba lite fler timmar i veckan..hoppas jag klarar de nu oxå..men de tror jag.Imorse ringde en av dom som bestämmer o snackade o han sa att dom kommer att hjälpa mej om dom kan för att få ett fast jobb..hur låter de då..va..hahaha..=O)))))

Idag e de alltså Fredag igen o de betyder myyyyys i massor härhemma.De som kan bekymmra lite e ju ölen till bastun..sånt får jag ju inte dricka med den här dieten..eller får..de bestämmer jag ju själv..men jag ska ju sköta mej så jag köper istället ett par st. brightöl som innehåller bara 50% av kolhydraterna så de löser sej nog..lite rött eller torrt vitt vin e däremot tillåtet men de e jag inte så förtjust i så de får väl bli vatten istället till maten..haha..
nu e de dax att ta tag i dammningen...har just bäddat rent i sängarna..såå skönt ikväll efter bastun..sen får gubben ta tag i dammsugningen i eftermiddag när han kommer hem..själv slutar jag ju senare än honom idag så de låter väl rättvist va..=O)
Ha nu en fin dag alla goa!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar