Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

tisdag 18 januari 2011



Jaha..idag börjar de..eller kanske imorrn..måste ju handla en hel del först..hehe..har suttit o kollat efter recept o så härute o de finns ju hur mycket som helst ju..ska nog inte bli så svårt att hitta nåt som passar.mycket som låter jättesmaskigt oxå o som nog inte gubben heller har nåt emot..han behöver ju bara lägga till potatis o pasta o sånt...detta blir säker jättebra.
De e ju alltså LCHF jag pratar om men de har ni väl förstått redan.Nu ska jag verkligen ge detta en redig chans så får vi se vad som händer.Har väl inte räknat med att de ska ge resultat direkt eftersom jag har levt mycket på pulverdieter men efter några veckor så..haha..beach-11 here i come!!


Idag har jobbat förmiddag o jag har sorterat huuuur mycket kläder som hellst...massor av fina vårkläder som ska upp nästa vecka när rean e över...ska bli så kul att fixa om lite inne i butiken oxå..vet inte riktigt än hur..men de blir nog bra.Tycker de e skitkul att ha nåt att göra igen.Från nästa vecka ska jag pröva att lägga till en timme varje dag ..få se vad kroppen tycker om det då..Går de så går de..
Älsklingen har oxå börjat ta tag i lite mer härhemma nu...jättegulligt av honom tycker jag...utan att jag har sagt nåt om det oxå...haha..de e ju allt en omställning för mej efter alla år hemma...när ska jag hinna städa o sånt..haha....men jag vänjer väl mej va de lider.Vi får hjälpas åt helt enkelt.


Nu ska jag komplettera matlistan så jag inte glömmer nåt!!
Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar