Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

måndag 10 januari 2011

Jaha..så var de då vanlig vardag igen..ja för en del kanske de har varit de ett bra tag nu men här i huset började gubben jobba först idag.Så skönt att få ha honom hemma så.Han tyckte de var hur trist som helst att åka iväg i morse..men som tur var så behövde han inte köra själv denna vecka utan de var han jobbarkompis tur.

Här har de väl inte hänt så mycket egentligen sen sist..dagarna har löpit på en efter en..lite middagsfrämmande har vi haft o så har vi varit ute o roat oss nån dag men annars så har de varit lugnt.Skönt de oxå.
Nu vill jag ha VÅR!!!!
Idag e de ju rena skridskobanan ute.Undrar just hur många brutna ben o armar de blir..på våran gård e de då isgata..o ingen sand har vi.Måste åka o fixa de i kväll..man kan visst få ta sånt på återbruket har jag hört.
Har sett att många ligger sjuka nu efter helgerna.De e så typiskt..man träffar ju mycke folk då som man annars kanske inte ser så ofta o då blandas de nya baciller så klart..men vi har klarat oss än så länge iallafall..de e ingen höjdare att ligga i magsjuka eller influensan precis.
Idag ska jag iväg o jobba några timmar igen..gjorde faktiskt de förra veckan oxå..men nu e de ju lite mer att fixa med.Julgrejjerna ska bort o lite kläder ska sorteras bort så de blir plats för nytt o fräscht..sen har jag en ide vad de gäller möblerna som jag ska ta upp med dom andra oxå..ska bli spännande o höra vad dom tycker om saken.Ni e sååå välkomna in o handla så...billigare kan ni inte få..haha..för er som inte vet var de ligger..Trädgårdsgatan 4b..Himlarymder heter vi.

Nu får ni ha en fortsatt fin dag!!!!

1 kommentar:

  1. Öjj man ser ju knappt va de står ju :) du får allt ta och byta bakgrund :)

    SvaraRadera