Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

onsdag 12 januari 2011

Gokväll gott folk..sitter just nu o väntar på att maten ska bli färdig..makaronipudding blir de ikväll..de var verkligen längesen sist..ska bli gott.
Idag har jag jobbat några timmar igen.Vi har rea i hela butiken nu..50% så de e bara att komma in o fynda..vi har massor av fint faktiskt..om man bara tar sej tid att titta efter så.Har sålt en hel massa gammalt fint porslin tex...sånt där tunnt fint ni vet som mormor drack ur..haha..dom e så fina men dom e ju oxå väldigt små tyvärr..man e ju van att dricka ur muggar nuförtiden..men ibland e de x-tra kul att duka med sånt där gammalt..vid speciella kalas o så..Har själv en servis som jag ärvt efter min mamma.
Träffade några gamla vänner på affären idag oxå..de e ju väldigt kul..prata lite om gemensamma kompisar o så..
Annars löper dagarna på här som vanligt.Sååå skönt att vi e på rätt sida på året nu..man märker ju faktiskt redan att de blivit lite ljusare ute..åhhh så jag längtar till våren.Hoppas att den kommer riktigt tidigt i år. Då ska vi skynda att fixa iordning trädgården äntligen..lägga om plattor o fixa sånt som inte blivit gjort än efter dräneringen.Sen ska vi försöka komma ut med husvagnen tidigt oxå..de längtar vi båda efter.Nu e vi så trötta på snön så.

Träffade på stora sonen idag oxå..han skulle iväg på jobbintrvju minsann..på Magazin24...hoppas verkligen han får det..håller alla tummar o tår..han har ju jobbat med sånt tidigare så de kan han.Lycka till!!

Nu e de dax för maten..mums!
Ha d gott alla fina!                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar