Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

måndag 29 augusti 2011

Gomorron alla!!!   
Hoppas ni har haft en fin helg.Vädret har ju varit alldeles underbart..ja förutom igår då..haha
Vi hade en trädgårdsdag i Lördags. Rensade rabatter ,klippte häckar o gräsmatta,,flyttade lite perenner o lite sånt pyssel =)..så skönt att ha d gjort.Fick forsla bort drösvis med äpplen oxå..iår e de tydligen ett äppelår..haha..efter regnet o blåsten igår så e nu återigen gräsmattan översållad med fallfrukt..suck..jag skulle vilja ta ner alla äppelträd för vi nyttjar iallafall inte dom..men gubben tycker att de e ett bra insynsskydd från gatan så jag får inte min vilja fram tyvärr.Har annonserat till folk att komma o plocka o idag skulle de visst komma en som ville ha till sina hästar..hoppas hon gör de nu oxå då =)

Igår var vi bjudna till yngste sonens farmor på kaffe.Hon e för söt..hon e snart 90 år men håller igång så mycke hon kan.Nu var hon ju lite orolig eftersom Robin e i Amerika o då ville hon ju såklart höra efter om jag hört nåt o hur han har de..o som de låter så har han de bara fint..anlände till Hollywood igår efter att ha varit i N.Y o Miami..nu skulle han vara där i 10 dagar o sen blir de väl san fransisco o las vegas innan de e dax att bege sej hemmåt..vilken resa han har gjort..jag e sååå stolt över honom men saknar honom förståss härhemma...man e ju lixom lite tryggare när man har barnen på hemmaplan =)

idag har jag bestämt mej för att inte göra ett skit innan jag drar o jobbar...orkar helt enkelt inte..ibland måste man få vara lat oxå..haha..vi tar de till helgen istället..ingen har dött av lite skit i hörnen.

Nu får ni ha en kanonbra dag alla o ta hand om er själva o varandra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar