Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

onsdag 24 augusti 2011

Hej igen!!!!   
Onsdag idag redan.Tiden bara rusar iväg jue!!!!
Har eftermiddagspass i butiken idag oxå så jag passar på att tona mitt hår..kan behövas ska jag säga..dom grå e inte att leka med längre..tränger fram preciiiis överallt!!Kärringen börjar bli gammal =/

Ser ut att bli lite höstväder idag..känns som om den kommer lite väl tidigt iår..hoppas jag har fel..de kanske rentav blir en 7 helsikes sensommar istället..de vore ju inte helt fel..få njuta lite av härligt fina dagar med en alldeles lagom solvärme..hoppas hoppas..

Vi hade storrensning i matkällaren igår..man spar ju på sej alldeles för mycke skit..eller spar föresten..de gör man ju inte egentligen..man e alldeles för lat helt enkelt för att forsla bort skiten..enklare då att stuva in där..hehe..men nu var de nog tyckte jag..kastade ut o sorterade i massor..men en del som jag velat kasta smugglade mannen tebax igen..nostalgisk som han e..saker som bara kommer att ligga där tills den dag vi inte finns mer...då ska barnen ta reda på o minnas..jaja..lite sött e de väl :0))
Men nu e de plats iallafall..för alla andra grejjer som yttertält o sovsäckar o sånt..blir nog tyvärr så att vi inte kommer ut nåt mer med vagnen i år..förutom när vi ska låna ut den i början av okt. då förståss..men då behövs inte dessa grejjer..
de e sååå skönt att kasta skit..man blir lätt i hela kroppen..iallafall jag funkar så =)..man kan öppna en dörr o andas lixom..haha..om ni fattar vad jag menar..

Nu e de dax att ta itu med håret så jag säger hej för idag..hoppas ni får en finfin dag med mycke glädje o skratt..de förlänger visst livet har jag hört ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar