Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

fredag 14 januari 2011

Åh så vart de fredag igen då..sååå skönt så.
Ska iväg o jobba ett par timmar strax men de går så fort så man märker de knappt..hehe..
Idag ska vi iväg o hämta en ny tvättmaskin..de gamla gick ju sönder i förra veckan..så typiskt när man har så många andra utgifter.Nu hade jag preciiis börjat spara ihop ett lite nöjeskonto för att ha till just nöjjen men den glädjen blev ju alltså kortvarig..tvättmaskin..de e ju inget nöjje precis..suck..men så ser verkligheten ut i detta hus alltså..vi lever precis på gränsen hela tiden..o nu kommer ju både fjärrvärme o elen o dom e inte billiga precis när de e vinter.
Ibland önskar jag att vi bodde i lägenhet istället..men sen kommer ju våren o då brukar de alltid kännas så mycke bättre tack o lov.


Fredag ja..de innebär bastu o bubbelbad för våran del o de e ju inte så oskönt precis..haha..
Imorrn vet jag inte vad de blir..jo en del tvätt förståss som vi ligger efter med nu men annars tror jag inte de står nåt särskillt på schemat..på kvällen däremot ska jag iväg på tjejfest med några goda vänner.De ska bli så kul.De e väldigt sällan gubben o jag e ifrån varann så de e nog skönt för honom oxå skulle jag tro.Vet inte vad han tänker företa sej då men de blir nog bra de oxå..


Har suttit i telefon oxå halva förmiddan o pratat förstånd med 3 efter allt krångel vi haft med dom när de gällt mobilt bredband o hemtelefon..de e inte klokt så mycket besvär för att lämna tebax nåt man inte e nöjd med..men nu tror jag att allt ska lösa sej till slut iallafall...skönt de!


Nu e de snart dax att bege sej till butiken igen..titta gärna in o kolla vad vi har...50% som sagt..på allt!!!!


Ha en fin dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar