Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

måndag 14 februari 2011

Gomidda folks!!
Så var de Måndag redan..ojojoj va tiden rusar iväg.Har nu varit tillbaka på jobbet några dar o de går så bra så..känner mej väl inte helt kurant än men inte långt ifrån..såret e lite hårt så de gör lite ont när jag böjer mej ner eller sitter länge i samma ställning men annars går de bra.Ska tillbaka o ta lite prover i morron o de hoppas jag ska gå bra.
Helgen som gick har varit så lugn så..bada lite bastu i Fredags o de var sååå skönt..i lördags var vi bortbjudna till bror i Arboga o de var hur trevligt som helst..några av mina syskon o ett par syskonbarn med familjer var oxå där..de e ju inte så ofta man träffar dom precis.Måste försöka få till så att vi ses igen ganska snart.
Igårkväll blev vi hastigt o lustigt uppbjudna på mat hos stora sonen..sånt gillas mycket..tack tack.Pratade lite om att åka med dom på kryssning i mitten av Mars..dom hade gratisbiljetter så då e de ju bara maten som behövs..vi får se hur de blir.

Idag ska jag iväg till jobbet igen om ett par timmar..börjar ju inte förren kl. 13 så jag har tagit de lugnt nu på förmiddan..alltid skönt på en måndag..hehe
Kallt var de imorse igen..-21..men nu e de visst bara 6 grader..skulle visst bli så nu denna vecka men sen har dom lovat lite bättre..de gör inte så mycket så länge de inte kommer mer snö bara...längtar verkligen till våren..som alla andra..men den kommer nog inte på allvar förren i slutet på Mars eller nåt..de e bara att gilla läget lixom..

Idag e de ju Alla hjärtans dag oxå...fick en fin ros av min älskling redan igår..=O)..
Har köpt lite blomster o godis till mina söner oxå..o lite smått till Tords barnbarn..vet inte när vi kommer att träffa dom men de får väl bli när de blir...

Nu får ni alla ha en finfin dag..hoppas ni blir riktigt uppvaktade på dagen!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar