Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

onsdag 9 februari 2011

Gomiddag alla!!
Viket härligt väder vi har va!!??synd att de inte ska fortsätta så tyvärr...men de e smällar man får ta så här års.Dom flesta gnäller när de blir lite kallare eller kommer snö igen..o visst e de trist men man får ju tänka på att de fortfarande bara e i början på Februari..o de e faktiskt en vintermånad..våren kan man ju inte på allvar börja sikta förren i slutet på Mars eller nåt...allt annat e ju bonus..så de e bara att njuta av dom fina dagarna vi har förmånen att få just nu..

Idag ska jag åka ner till jobbet på eftermiddan en stund..ska iallafall prova att jobba lite..får ju inte lyfta eller så men att stå i kassan kan ju inte va så tungt tycker jag.Vi  får se hur de går.Dom lät iallafall glada över att jag skulle komma tillbaka igen..kul kul.
Nu börjar jag ju känna mej som folk igen..så skönt så..visst tar de väl en stund till innan jag törs bada i jacuzzin eller så för den kan ju vara en bakteriehärd har jag hört..men bastu kanske jag kan prova på en stund på Fredag hoppas jag.Har slutat med alla medeciner iallafall o de e ju bra..nu gäller de bara att börja våga käka som vanligt igen..e ju  lite rädd för fettet men de ger sej väl med tiden.

Annars händer de ju inte så mycket härhemma.Allt flyter på i sakta lunk.Har inget särskillt inbokat framöver heller..ska till bror i Arboga på lite käk på Lördag bara.Dom skulle visst fira att dom bott i huset i ett år nu..=O)...vi e inne på vårat 6-e vi redan...tiden flyger iväg.

Nu ska jag gå o fixa till mitt lilla ansikte lite så jag inte skrämmer slag på folk..haha..de var längesen de fick sej ett lyft nu..
ha en finfin dag alla fina!!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar