Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

onsdag 16 februari 2011

Onsdag o halva veckan snart gjord..skönt..nu när jag jobbar lite så känns de faktiskt lite mer när de e helg..förut tyckte jag att alla dagar var likadana..
Igår var jag o tog lite nya prover hos läkaren..hoppas nu oxå att dom var ok...o att dom hör av sej så fort dom e klara..lite nervöst e de allt..inte för att jag tror att nåt skulle vara fel men man vet ju aldrig..skönt att ha svart på vitt lixom.
Annars händer inte så mycket här just nu...går ju o väntar på våren som alla andra..lite kallt har de ju varit nu ett tag o ska visst så förbli ett bra tag till hörde jag.Inte mycket man kan göra åt de..bara att gilla läget.
Skulle vilja åka till varmare land nu..skulle vara sååå skönt..drömma kan man ju alltid..de e ju fortfarande gratis iallafall..haha..
Visar er nåra sköna bilder från när vi var i Turkiet..dagen på sjön hade vi hela 43 grader...liiiite varmt kanske..haha

Ha en fin dag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar