Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

fredag 25 februari 2011

Gomiddag mina vänner.
Fredag idag..sååå skönt!Ska iväg o jobba lite på eftermiddan sen in o köpa några cider till kvällen o sen hem o duscha o fixa till mej innan vi drar iväg till Kolsva för lite pubhäng..=O)
Hoppas verkligen att de blir kul o mycke folk..dom ska visst göra ett försök att hålla puben öppen igen nu..vi får se vilket gensvar de blir.

Städade av lite igårkväll så vi skulle slippa de idag så de e gjort..har bara diskat o lite sånt smått nu på förmiddan..skönt att kunna ta de lugnt ibland oxå..haha..

nu har vi ju haft rea i butiken sen i Måndags men de har inte gett just nåt så nu slår vi på stort o erbjuder ALLA plagg för endast 10 kr....de kan ju inte bli billigare precis..själv passade jag på att köpa en fårskinnspäls som jag ska klippa sönder o göra en fäll av till sonens sittpuff..kommer nog att bli skitbra.
Sen har jag börjat plocka upp o förbereda för Måndagen. Då ska vi packa ner allt gammalt o skicka till Kungsörs återvinning så de blir gott om plats för allt de nya...ska bli sååå kul..hoppas oxå att vi kan flytta om o fixa till lite bättre plats för ställningar.vi ska försöka tigga åt oss nya ställningar av Lindex som ju ska slå igen..hoppas att de lyckas oxå..=O)

Nu e de dax att fylla magen med nåt gott.
Ni får ha en jätteskön helg alla!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar