Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

onsdag 23 februari 2011


Ojjjj...e de redan Onsdag igen!!!???En hel vecka sen jag skrev sist ser jag..vart tar tiden egentligen vägen!!???
Men de e bra..då e ju våren snart här!!!Bara denna vecka o sen så e de Mars..härligt!!!Hoppas vi får se lite mer av solen o mindre av snön då.
Här händer som vanligt inte mycke att prata om..dagarna går som sagt..
Jag jobbar mina timmar varje dag o sen e de ju inte mycket annat..lite plock här o där o sånt som görs varje dag..inte så spännande precis..haha..Denna vecka har vi rea på kläder o skor i butiken men de har hitills inte varit så mycke folk för det...suck..men nästa vecka ska jag plocka upp allt nytt som ligger o väntar i sorteringsrummet o DE ska bli kul för de är mycke snyggt kan jag lova.En hel massa 80-90 tals kläder bl.a. o alldeles nya te på köpet..med prislappar kvar..så då hoppas jag att de blir lite rusch.

Nu ser jag att klockan börjar närma sej tid att åka..jag får skriva mer när jag har lust o ork.
Ha en fin dag alla söta!!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar