Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

tisdag 8 mars 2011

ojojoj..vad jag har blivit dålig på att uppdatera här..men de e ju så nu när jag jobbar så tycker jag inte att jag har den tiden..finns ju så mycket annat som måstte hinnas med oxå..sen händer de faktiskt inte så mycke hä just nu heller att skriva om.
Har varit på tjejfest som var jättetrevlig..träffade en del folk som jag inte sett förut o de e ju allti kul...varit till V-ås o hälsat på Tords älsta barnbarn har vi oxå varit..men annars har de löpt på som vanligt ungefär.
I Måndags började jag jobba 4 timmar om dan istället för 3 o hittills har de gått bra..visst e jag lite trött när dan e slut men de funkar iallafall o de e skönt. Har ju tänkt att jag ska kunna jobba halvtid när de väl är dax på riktigt..mer går nog inte som de känns just nu iallafall...men de e klart att de beror mycket på vad dom hittar för slags jobb oxå..

Nu e våren på g oxå..såååå skönt..inatt var de till o med plussgrader..snön har minskat avsevärt o jag hoppas verkligen att de inte kommer nå mer nu men sån tur har vi väl inte..de blir säkert kallare igen snart oxå..men man får ta dagarna som dom kommer o njuta av varje dag..synd bara att de ska blåsa så väldigt..men snön försvinner ju fortare då så de har ju sin fördel de oxå..haha..
Jag längtar tills vi kan hämta hem husvagnen igen..få vårstäda i den o ge sej ut..åhhh va härligt!!

Nu får ni ha en skön fortsättning på dagen!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar