Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

tisdag 15 mars 2011







Gomorron alla!!
Vilket underbart väder vi har va!!???Synd att man ska jobba bara..men jag slutar kl. 14 så jag kanske hinner få lite sol på mej efteråt..hoppas..

De har varit sååå lugnt på affären dom senaste veckorna o de e sååå tråkigt.Men folk e väl hemma o njuter av vädret eller vårstädar eller har nåt roligare för sej kan jag tro...o jag förstår dom.Vem vill gå i butiker när solen skiner som den gör!!???Hoppas bara att den fortsätter med det till helgen oxå.

Här händer som vanligt inte mycket.Har varit hundvakt åt söta Yatzy medans husse o matte varit på kryss på ålands hav.Hon e så snäll o lydig så de var inge besvär alls.Våran lilla Star e väl inte så förtjust precis men de går bättre o bättre.
dessutom så löper Yatzy just nu oxå så hon var lite PÅ om man säger så..haha..de gillade inte Star men hon kan säga ifrån så de var ingen fara.

Idag fyller min yngsta bror Roffe år oxå..får se om vi hinner dit en sväng ikväll eller om vi väntar till helgen.
Nu så här på våren har vi många födelsedagsbarn i släkten..April e värst men iår e de inga som fyller jämna år iallafall o de e skönt...blir så dyrt så..haha..

Nu ska jag fixa till de sista innan jag drar iväg till butiken...ni får ha en alldeles underbar dag i solen ni som kan.
Kram                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar