Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

måndag 4 april 2011

Hej alla vänner!
Nu är de väl verkligen på tiden att jag sätter mej ner o skriver några rader här.
Har inte kännt nån lust alls o tycker inte att jag har just nåt att skriva om heller.
Dagarna löper ju på som vanligt o de händer inte särskillt mycket härhemma.
Jag har jobbat som vanligt o allt har gått bra med det.

Just nu ligger jag hemma o e sjuker..förkyld som bara den...gubben har varit sjuk o passade ju på att smitta ner mej såklart...man ska ju dela med sej säger han..hehe..o jag har ju skrytit om att jag aldrig blir förkyld så nu fick jag så jag teg.Jag har varit dålig sen i torsdag o trodde jag skulle bli frisk i rappaste rappet...vi hade ju biljetter o skulle gå på 40+ på Scheele i Lördags..men se de gick inte alls de..fick som tur va lämna tillbaka biljetterna för de var stor efterfrågan på dom..så de var lugnt..men jag hade ju sett fram emot de så mycket..skulle ha gått  med en syster o svåger till mej..nu gick dom ändå o jag hoppas dom hade jätteskojj för oss oxå!

Nu har vi börjat planera lite för trädgården oxå..de börjar ju bli vår på allvar nu.Gubben var o fyndade en Paviljong i V-ås igår, Hittade en på blocket för bara 800..skulle ha kostat oss 3.000 att köpa en ny så där sparade vi en bra slant..sen ska vi köpa nya trädgårdsmöbler att ha därinne oxå..kommer att bli såååå bra!
Köpte ju bättre begagnade möbler till altanen förra året som jag ska måla vita så fort vädret blir lite varmare.
Sen ska vi byta taket där o måla färdigt allt runtom...hoppas de blir en bra vår så vi hinner mycket innan sommaren kommer..de skulle vara så skönt att kunna slappna av i sommar o bara sitta o njuta av den.

Nu har jag iallafall skrivit o talat om att jag lever o så...nu ska jag gå o lägga mej igen med boken som e sååå bra.
Ni får ha de så jättebra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar