Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

söndag 1 maj 2011

Hej allihop!!!!
Tänkte att jag skulle skriva o tala om att jag lever o mår bra..hehe..de var ju onekligen ett tag sen sist.Har inte haft nån lust att skriva här helt enkelt.De händer ju inte så mycket här precis..dagarna går ändå tydligen.
Nu har vi iallafall daterat Maj månad.Så skönt att de äntligen e riktig vår.Ja förra helgen hade vi ju till o med sommarväder..men nu e de mer normalt igen.Har varit en blåsig o kall Valborg.
I Fredags var vi o hämtade husvagnen från vinterförvaringen..åhhh som jag har längtat!Nu ska vi bara försöka få ordentlig ordning på värmen oxå..
Har faktiskt pratat om att strunta i crusingen som e nästa helg o istället dra iväg o fiska...om vädret e bra förståss.
Vi var upp till krampen igår o kollade hur de såg ut där nu..mycket folk var de runt sjöarna..de var ju fiskepremiär där då så de e klart...många som längtat dit kan jag tro.

Annars har vi fixat lite i trädgården nu...mannen har lagt ett golv som vi har ställt dit en paviljong på...blev hur bra som helst.Lite småfix e de kvar bara.
Var på loppis i kolsva igår o köpte lite ljuslyktor till den..för nästan inga pengar alls..sånt gillas.
Sen ska vi ju fixa till runt huset oxå..jämna till lite o så gräsmatta på en del ställen..de ska bli skönt för nu e de ju flera år sen vi grävde om grunden o fortfarande har de inte sjunkit färdigt..men nu orkar jag inte titta på eländet mer så nu får de fixas...sjunker de mer sen så får vi väl fylla på lite då isåfall.

Imorrn e de jobbardag igen..jobbar mellan 13 o 17 så jag har sovmorron..haha..vi har fått massor av grejjer från ett dödsbo men får inte plats med så mycket så vi får lagra på ett annat ställe så länge..vi måste möblera om lite i butiken först...massor att göra blir de då.

Nu får ni ha d så gott folkens...ska försöka skriva liiiite oftare hedanefter...om jag orkar o har lust...ni kan ju gärna titta in o säga hej här...då blir jag så glad så..=O)

Kram//Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar