Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

fredag 6 maj 2011

jaha..så var de Fredag igen då..solen har kommit o gått idag..får se vad den bestämmer sej för..hehe..
Jag har hunnit så mycket idag innan jobbet..bäddat rent o letat på mitt kök..haha..de var liiiite rörigt lixom..sen har jag hängt tvätt ute o plockat i största allmänhet o ändå hann jag se mitt program kl halv elva..nu har jag satt på mitt ansikte o snart e de dax att bege sej till butiken.
Vi håller på att plocka med böcker där just nu..har fått in massor av bra böcker den senaste tiden så vi har gjort ett bibliotek i lilla rummet..blir nog himla bra när de är färdigt.så ni som vill ha nåt bra att läsa..gör ett besök hos oss vettja!!

Imorron ska vi ta vagnen upp till krampen o fiska..ska bli sååå skönt o avkopplande.
Ska försöka komma iväg riktigt tidigt oxå så man får ut så mycket som möjligt av dagarna.
Vädret skulle ju bli fint fast en aaaaning kallt på nätterna men vi har fått låna en liten värmare så de finns hopp..

Igår fick jag äntligen tummen ur o beställde tid hos läkaren för mina ben..dom har blivit mycke sämre nu tycker jag..värker på nätterna så jag blir tokig..are...sa samtidigt till om min mage som krånglat länge nog..måste se till att få en riktig röntgen nu...hoppas att jag får det..men min läkare brukar inte vara svår att få till att skicka iväg en på sånt...skönt de..lite nervös e jag väl när de ska till men de får jag väl stå ut med.

Nu ska jag göra mej färdig för avfärd...ni får ha en störtskön helg alla..Crusing eller inte...
Kram//Ewa   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar