Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

torsdag 12 maj 2011

men ojjjj va tiden flyger iväg..nu e de ju snart helg igen ju..har inte ens uppdaterat om den förra  haha..då var vi ju o fiskade o de var sååå jäkla härligt..visserligen fick vi inge fisk men de gjorde inte så mycket för vädret var ju sååå underbart!!!Blev lite solande istället så nu e jag ganska brun o fin i fejjan redan.Mia o en del av hennes familj var oxå där o dom tältade!!!De var ju inte så varmt på nätterna precis..vi frös inte i vagnen men jag kan tänka mej att de vart lite kyligare i tält..hehe..
Star fick springa lös hela tiden..hon drar inte iväg så långt..Mias vovve däremot stack iväg hela tiden så dom fick skrika efter henne..inte sååå kul kanske..men dom trivs som fisken därute i skogen.
star var helt slut när vi kom hem...mycke motion fick hon..

Veckan som gått har jag varit hemma från arbetsträningen.Har haft o har fortfarande sån värk i benen..särskillt på nätterna så jag har svårt att få en ordentlig sömn..sitter just nu o väntar på att tiden ska bli dax att åka iväg till läkaren..hoppas verkligen att han skickar iväg mej på en ordentlig utredning nu.Orkar inte ha de så här längre nu.Sen ska jag kolla upp magen oxå..den lever sitt eget liv..ingenting verkar funka på den...suck..jag blir så trött...

Igår planterade jag lite blommor i krukor som jag ställt vid paviljongen..hoppas de inte blir så kallt nu så dom tar skada..tycker nog egentligen att de e lite för tidigt men eftersom de varit sommarväder ett tag nu  så blir man ju så sugen.
Inatt var de årets första åskväder iallafall o de var skönt..blev lite skönare luft efter det men de kunde gott ha kommit lite mera regn oxå..de får vi väl lagom till helgen förståss.,,.hoppas inte..,,jag vill kunna sitta ute i paviljongen o njuta så mycke som de går..sköna kvällar e de bästa som finns.

Nu ska jag gå o fixa till mej lite innan de e dax att dra iväg...ha en fortsatt fin dag
kram/Ewa
                                              

1 kommentar:

  1. Helt underbar helg!
    Det var faktiskt inte kallt att sova i tält, har ju varma sovsäckar.

    //Mia

    SvaraRadera