Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

söndag 12 juni 2011

men halååååå...vad e detta..snart en hel månad sen sist jue!!!!
Kanske dax att lägga mer de här...eller??????
Jag får se hur jag gör..kanske gör som jag gjort nu..tittar in lite då o då..hehe..
Nu har de gått så lång tid så jag minns inte allt vi gjort men lite kan jag ju berätta iallafall..

1. Jag har varit på dop i kolswa för lille Viggo..där jag blev ombedd att sjunga minsann...usch va nervös jag var men jag tror att de gick ganska bra iallafall..dom sa det..haha..

2. Vi har varit o fiskat lite i krampen men fick inge fisk...:0( tråkigt men skönt iallafall..

3. Vi har varit på kryss till Åbo med ett gäng galningar..de var trevligt även om båten kanske inte va sååå jättebra..luncbuffe´n var inget att hurra för precis..men annars så var de väl ok..

Men i de stora hela så e de väl som vanligt här..lite annat smått o gott har vi väl oxå hunnit med förståss men jag orkar som sagt inte komma ihåg allt...
Denna helg har jag städat o gnott o mannen har jobbat i V-ås..de e ju ganska skönt för då blir de lite x.tra semesterslantar ju o de e ju inte att förakta.
Just nu sitter jag o e lite lat men de tycker jag att jag har all rätt till..de e ju ändå Söndag!
Syster yster ringde precis o ville ha hjälp att tvätta lite tjocka trädgårdsdynor o eftersom vi har matt tvätt på dammsugaren så ska vi väl försöka hjälpa henne med det då...men de får bli i eftermiddag när älsklingen e hemma igen..
Nu ska jag gå o koka mej lite kaffe tror jag få se om jag kan bli lite piggare..
ha en jätteskön Söndag alla vänner
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar