Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

torsdag 16 juni 2011

Hallå igen!!!
Hur har ni det därute??
Här e de bara bra..har just kommit hem efter att ha jobbat några timmar.Inte mycke att göra precis men timmarna går ändå som tur e.

Var till doktorn igen i Måndags..har känt en stor bula ovanför op.ärret på magen o nu visade de sej vara ett bråck. Så nu blir de en ny operation men de skulle nog inte bli förren till hösten trodde han......Irriterande e de..:0(
Sen var jag till tandläkaren i går..en bit av en plomb hade lossnat så de sattes dit en ny..kostnad: 1015kr. ..som hittat..haha..nej usch o fyyy va dyrt sånt är.de borde ingå i landstingets priser...o ge frikort! Tur att skattepengarna kommit annars hade jag inte haft råd jue...

Var o klippte mej igår oxå..nu blev de superkort..de e skönt tycker jag o de tar bara nån vecka sen e de utväxt igen.Ska tona de nu oxå..i den vanliga färgen=brun med lite slingor i guld...trivs med de så varför byta..haha

vi har nästan bestämt oss för att åka till skogen o fiska lite till helgen..om vädret tillåter förståss.De behöver ju inte vara kanonfint men helst inte ösregn iallafall..hoppas på lite mittemellanväder :0) kanske får vi nån mer med oss denna gång oxå..de skulle isåfall vara jättetrevligt.

annars e allt som vanligt här.....
Ha d gott därute!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar