Om mig

Mitt foto
köping, Sweden
en helt vanlig tjejtant i sina bästa år..lever med man o hund i ett litet hus i köping..intresserad av inredning..dans o musik

måndag 22 augusti 2011

Hej allihop!!!!
Nu e jag här igen..hoppas ni har saknat mej..haha
Tänkte först skippa hela bliggen helt o hållet..känns så ibland..har inte riktigt orken o lusten till den lixom

Men nu e jag iallafall här o jag tänker inte skriva om hela sommaren för er..de blir sååå jobbigt så...en liten uppdatering bara..semester..sol..camping o lite annat smått o gott =)
Har b.la. fixat o donat lite med huset o trädgården så de ser lite bättre ut...även om de just nu ligger tonvis med äpplen på hela gräsmattan o ogräset växer fritt i grusgångarna..haha..men nu har jag ju börjat jobba sen ett par veckor tillbaka så de e ursäktat lixom =)

Jag ska se till att fixa med bloggen så den bli lite snyggare..vet inte hur man gör bara..haha...andra bloggar som jag läser e såååå snygga ju så de måste gå på nått vis=) de e bara att ha tålamod.

Ska snart ner till butiken o göra några timmar igen.Vi återgår till normaltid idag efter att vi haft sommartider..ganska skönt att inte börja förren kl. 13...men de innebär ju att jag jobbar till 17 på fredagar o de e ju mindre kul förståss...men de går de å...
Ska försöka få till de inne i "kontoret" lite nu när vi blivit av med en del skrymmande möbler därifrån..vi har massor att ta av från lagret så de ska väl inte vara så svårt.
Ska ha möte med abf o fsk på torsdag så får vi se hur de blir i framtiden...ska jag vara kvar eller inte..de e frågan...

Annars mår jag väl ganska bra just nu..har ont emellanåt men de e liiiite bättre sen vi köpte ny o bättre säng =)..väntar bara på att höra från lassarettet i v-ås angående ny operation för bråcket som inte har blivit bättre under sommaren..ska bli skönt att få de gjort..de e ju 3månaders regel som gäller sägs de men de återstår att se om de blir så...isåfall e de inte långt kvar nu.

Nu har jag annat att fixa innan jag ska iväg...men nu har ni iallafall sett att jag lever...ny blogg kommer alltså innom kort..hoppas jag..
Ha de så jättebra alla goingar!!!
Kram                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar